Sunday, October 19, 2008

Apa nak jadi nie......

Hari ni hari yang half-half bagi saya. Happy daa, sad pun ada. Happy sebab Saya dah berbaik dengan member saya tue. Gembira sangat. Berbunga hati ni tau.

Yang sedihnya....Nak tau tak, Hari ni hari yang rasanya teramat teruk sepanjang duk kat kampus ni. Saya terasa bersalah sangat dengan lecturer. Rasa bersalah dengan Puan Amni tak hilang lagi dah tambah rasa bersalah dengan Cik Umairah lak.

Tapi, apa pun memang salah kami tak prepare presentation tu. Cik dah bagi work ni sebelum cuti raya lagi. kalau ikut bajet, esok kami present. So, sempat lagi nak prepare pagi esok. Tapi disebabkan group sebelum kami ada test malam ni, kami kena la present juga malam ni. Sakit sungguh petang tadi. Boleh-boleh waktu test, datang lak sakit.... punya la hampeh... lepas tu balik umah, tak sempat nak makan. Dah kena siap nak g class PTM. Masuk class dalam keadaan sakit pale sebab lapar sangat.

Walaupun pada hakikatnya, kami rasa tak puas hati, tapi yang salah tetap di belah pihak kami.
Seperti yang Puan Amni kata " Kalo saya masih student, saya akan siapkan terus dan bila2 dipanggil saya akan sedia " . Mungkin inilah pengajaran yang terbesar saya dapat dalam semester ni. Kalaulah, Sekiranya lah, saya masih ditakdirkan menjejakkan kaki di bumi UDM ni semester depan. Saya akan perbaiki segalanya.

Sekarang dah berada dalam minggu terakhir kuliah, minggu depan dah masuk minggu study week!!!! Apa nak jadi nie AQIDAH!!!! tak prepare apa-apa lagi nie. Markah midterm semuanyer hampeh...sedih sangat-sangat. Tapi tak de lagi usaha nak perbaiki. ehmm....apa nak jadi...
macam nak pindah u jer rasanyer. Tengok la cuti nanti. Kalau dapat urus, Alhamdulillah. Yang penting skang, Fokus untuk exam....

Senyap lak tiba-tiba kat DKU ni... nampaknya saya patut balik skang. bateri dah low....
Untuk semua....

" Jadikan kesilapan hari ini sebagai pengajaran untuk menempuh hari esok... pastikan hari ini lebih baik dari hari semalam....esok lebih baik dari hari ini... inilah ciri-ciri insan cemerlang... InsyaALLAH"

0 comments: