Saturday, July 16, 2011

... 4 a long time ago ...

Setelah sekian lama aku telah meninggalkan blog ini tanpa sebarang entry...
hari ini aku terpanggil.. mungkin kerana rasa hati yang kurang baik aku rasakan...
entah kenapa perlu aku risaukan... sedangkan aku tahu antara mereka tiada apa-apa lagi... tapi kenapa rasa ini yang muncul...

Ya Allah..Kau bantulah hambaMU ini menenangkan jiwanya.. aku mohon ketenangan dariMu Ya Allah...

.....................................................................................

Hampir dua bulan aku telah menamatkan pengajianku di UniSZA... setelah 4 hari aku bercurti dan berehat... aku dipanggil untuk melaporkan diri di Pejabat ABIM Negeri Sabah... aku ditawarkan jawatan sebagai Sekretariat ABIM Negeri Sabah... namun... aku hanya mampu menggalas tugas ini hanya 2 bulan sahaja.. actually sebulan ja.. bulan ni aku tak boleh nak datang bertugas seperti selalu... parents aku da tak bagi keja sana lg.. KENAPA??? biarlah aku sorang ja yang taw...

Skang ni aku jadi lecturer part time d sebuah kolej swasta di Damai... i'll try my best.. wlupun bidang perguruan ini bukan minat aku...tapi... bila mana parents aku dah beria2 nak aku keja ini..aku redha ja la...

.....................................................................................

memandangkan aku just buat keja lect yang part time ni ja.. aku telah merancang beberapa kerja lain..hehehe... apa kerja2 tu??? nanti aku story mory klu da berjalan..hehehe...

.....................................................................................

Hati masih tak tenang... x sabar nak cakap ngan Kanda... banyak perkara yang aku nak cakap... hope esok Kanda dapat kol...

....................................................................................

mata lak da buat hal... rasa-rasanya baik tido... esok lusa or bila2 lagi kita sambung diz entry!!!


NITE 2 all..!!!


salam......................

0 comments: